close
好耐無同閨蜜傾心事,就約左佢去諾士佛臺聚下。上左8樓間Oasis Bar & Grill 諗住試吓,原來係新開張。


上到黎職員帶左我地入一間令人眼前一亮既房間。入面既佈置好靚呀~好似渡假既地方,我地選左個好似鳥籠既坐位,感覺自成一角好舒服。真係傾咩心事都唔驚俾人聽到啦。



未食之前緊係周圍影下相,打下卡啦。呢度真係好好影。





職員介紹我地試下個「芒果蟹肉牛油果塔」$138
一打開個 Menu 見到已經睇中左,有芒果、蟹肉、牛油果,三樣我都勁鍾意食。三樣一齊食味道勁夾,好 fresh。好開胃。


閨蜜鍾意食生蠔,緊係要點返個「海鮮生蠔拼盤」$398 大大盤海鮮拼盤,有法國新鮮生蠔 x 4,阿根廷紅蝦 x 2,北海道帶子 x 2,青口 x 4。 



生蠔好大隻呀~蠔肉非常爽脆,入口鮮甜肥美,生蠔味道特別細膩,層次豐富,柔滑兼備。阿根廷紅蝦勁多膏,爽口鮮甜。北海道帶子好新鮮,入口那份鮮甜久久不散。青口本身唔多食,就留給閨蜜吃了。



「炭烤澳洲M5和牛肩肉伴法式忌廉焗薯,野菌蓉,甘筍仔」$398 
呢度也是超推介,入口即溶,牛肉的鮮甜脂香會在炭烤後變得更加濃郁迷人。入口即化的的油脂和綿軟如絲的紅肉都能讓味蕾充分享受。



飲品我地點左 Refreshing Passion $88 & Lips of an angel $88 ,賣相同味道都唔錯可以一試。


成餐飯我哋都好滿意,唯一敗筆就係去到10點幾左右,開始有客人食水煙,唔食煙嘅我哋喺間房度會覺得有啲焗。所以就急急腳走人了。原本仲諗住叫甜品,可惜我哋頂唔順陣煙味。但餐廳環境同埋食物質素都相當高。好滿意。
我哋兩個女仔食咗$1200左右。


環境 *****
食物 *****
服務 *****
抵食 *****

Oasis Bar & Grill
地址: 尖沙咀諾士佛臺1號8樓
電話: 28879820

@oasis_bar_n_grill #cocktail #mocktail #mocktails #chill @ Oasis Bar & Grill
 
謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫), 
電郵 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com
LoveCath 夏沫

 

arrow
arrow

    LoveCath 夏沫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()