專業無痛韓式霧眉 

每次俾化妝師幫我扮靚,都會見到化妝師好認真好有心機一筆一筆地畫出對稱的美眉,自問自己無呢個手藝,霧眉係最好嘅辦法,可以Keep住最好嘅眉形。 

 

今次去咗位於銅鑼灣的 Beauty in eye,療程前先填寫簡單問卷,再進房間等眉師。 

 

美眉師先了解夏沫的想法,再細心打量著夏沫的眉形及微表情。原來夏沫每次張開眼睛,左眼都會向上戚,導致雙眉看似不對稱,不怪得平時畫眉總是不滿意,總是覺得不平衡。 

 

美眉師耐心地向夏沫講解張開眼睛時會有微表情,所以要畫一條對稱的眉真的不容易喔。

開始療程前先敷上舒緩膏,敷大概30分鐘。 

如果你比較怕痛可要求敷耐一點,敷完後眉師細心畫出滿意眉形。初初畫完會覺得有點粗及深色,眉師耐心地說明完成後會幼點及淺色一點。 

過程中感覺到吉吉地,美眉師細心地一點一點的勾出眉型,一邊進行療程還可輕鬆跟美眉師聊天,不痛不癢。(其實怕痛的我, 中途要求加敷舒緩膏, 這樣就一點都沒感覺了) 

完成後照照鏡子,也實在太真實了,就好像真的眉毛一樣,幾乎就這樣去街都無人發覺是剛霧眉呢,只是比較深色少少。 

 

完成療程後Beauty in eye 給我藥膏塗眉毛。還有貼心口罩套和搓手液。 

 

回家後要小心處理,畢竟也是傷口來的,一般等兩三天便結焦甩焦了。要小心處理,不能沾水,等結焦的過程千萬不要觸摸,會有少少痕癢,讓焦自然脫落效果最理想。 


 
甩焦後其實有一點左右不同, 一邊比較彎, 一邊比較平, (可能是眉骨及微表情的問題) 不過那是小問題, 自己用眉筆補少少就可以了, 畢竟已經有個很美的眉型俾你跟著畫, 不會很難, 幾秒就可以。



終於等到甩晒焦嘅日子,化妝就輕鬆得多啦,慳返好多時間,唔使再花時間畫眉啦。最正係以後 zoom & facetime 都唔洗專登化妝都可以見人了~ 

 

Beauty in eye 
Working hour: Mon-Sat 開1pm - last booking 7pm 

敬請預約 
Whatsapp: 93822557 
Tel: 28952248 
https://wa.me/85293822557 

地址:銅鑼灣駱克道496-498號合亞廣場7樓全層(地鐵站C出口轉右直行,Body shop前面就係) 

Instagram
https://www.instagram.com/beautyineye_hk 

Facebook 
https://www.facebook.com/beautyineye 
 
Sponsored by Beauty in eye
謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫), 
電郵 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com
LoveCath 夏沫

 

arrow
arrow
    文章標籤
    韓式霧眉 Beautyineye
    全站熱搜

    LoveCath 夏沫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()