close
皺紋大掃除。白藜蘆醇5 倍膠原自生力

新年最想聽嘅祝賀,緊喺越嚟越靚
要保持年青肌膚是每年嘅任務。


用過Caudalie第1代白藜蘆醇抗皺系列就知佢靠得住,最近新出第2代更特別加入葡萄藤白黎蘆醇、純素膠原蛋白萃取、微透明質酸。可以激活5 倍膠原自生力和2倍透明質酸自生力。


白藜蘆醇其實係近年大熱的保健成分,是植物界最強的天然緊緻抗皺分子,突破性結合3大抗衰老成分-葡萄藤白黎蘆醇、純素膠原蛋白萃取及微透明質酸複合物。


今次Caudalie推出第2代強勢升級的修復及抗皺效能,一瓶做到修復同時預防膠原蛋白及透明質酸流失。只需1 日,便能激活5 倍膠原蛋白的自生力5和2倍透明質酸自生力,肌底得到膠原蛋、白透明質酸的支撐,輪廓變得緊緻飽滿,修復皺紋。


Cream質感似cashmere般柔滑細緻,親膚性高,直達深層肌膚。


而精華含最高濃度專利成分,抗皺功效仲比維他命A高2 倍! 天然溫和,敏感肌、孕婦都岩用。

質地輕爽易吸收,用後肌膚感覺滋潤又飽滿,變得漲卜卜。



#葡萄抗皺 #BoostedNaturally #CleanBeauty #Vegan #CaudalieHK @Caudalie

Product(s) sponsored by Caudalie 
謝謝大家來看LoveCath夏沫的文章啊~^^~
Catherine (LoveCath夏沫), 
電郵 love.cath@yahoo.com.hk / lovecathcath@gmail.com

LoveCath 夏沫

 

arrow
arrow

    LoveCath 夏沫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()